От 2D може да се изчислят само повърхнините на 3D обектите, и то видимите на снимките повърхнини...
Така че външната обвивка на един обект се получава и ако е от хомогенен материал - никакви проблеми.
Примерно - снимаме една статуя по трите оси - декартови координати. Ако е метална - имаме я - даже има такива машини, на които им подаваш снимките, евентуално се намесваш за "файн тюнинг" и чакаш статуята от другия край... Даже ще е по-юбава от заснетата...
А относно пикселите - след като първоначалното изображение е примерно 1000х666 и крайното е пак толкова къде са загубените пиксели? Правилният въпрос е: Кое им е загубеното? Отговорът: Оригиналните цветове.
Ето нов по-драматичен
ролоувър. Дядото е като восъчна статуя, даже малко "попреминала", и за ядене не става... А идеята бе да изглежда като нарисуван... Все пак по-лесно е да въздействаш с младото девойче от на зеления примера, отколкото със стария дядо на фона на младжа, който лъхти на младост и жизненост...